Världens mysigaste grej

Nu sitter vi här framför datorn jag är med en kopp kaffe och Lydia äter smörgåsrån nu efter gröten. :) Imorse hade hon inte vaknat vid 8 tiden så jag klev upp och duschade och sånt i lugn och ro och det var himla skönt! Att inte stressa. :) Varför kliver jag inte upp tidigare själv oftare för..?? Nee, faktiskt så tycker jag mer om att sova och ligga under två varma täcken omringad av kuddar. Det är faktiskt som rubriken låter. Sedan är Lars alltid så underbar innan han åker på jobbet på morgonen, han lägger alltid på mig sitt täcke och packar in mig så jag inte ska frysa, så att det inte kommer in luft. Han är så snäll! Det är faktiskt bättre än att kliva upp själv tidigt.

Men när hon vaknade så småpratade hon bara lite grann så jag gick dit för att kolla till henne och då stod hon upp i sängen hängde över ansiktet över kanten och höll i hennes kanin som hon nästan alltid vill ha med sig. Hon är bara för söt!
Kaninen var verkligen en kanon present från Morbror Christian och Moster Sabina. :D (Y) Det är helt klart hennes favorit utav alla gosedjur och leksaker hon har. :)

Idag ska jag träffa Johanna, som som vart och jobbat i New Jersey. Hon kom ju hem förra veckan. Och idag ska vi träffas, fast jag vet inte riktigt när, hon skulle höra av sig till lunch. :) Det ska i alla fall bli himla trevligt och roligt. Säkert kommer det bli såhär pinsamt tyst också.. :| (Jag har altid en sån inställning, en mindre positiv alltså.)

Ne, nu ska jag gå och byta blöja på lilltjejen sen ska vi leka lite grann. :) Hoppas ni får en kanon dag, för det ska jag ha! :)



Kommentarer
Postat av: joie

vi hade ju huuur mkt som hellst att prata om! =D

kul att äntligen få träffa er efter lång väntan =)

2009-10-14 @ 12:26:25
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0