Vakthunden

Sookie är fortfarande hos Ivar men idag vill jag ha hem henne. Jag saknar henne skit mycket, men jag tror det har varit välbehövligt att ha henne hos Ivar några dagar. :) Sen så åker Lars till polen i morgon och då är det skönt att ha hon hemma också. Min fina "vakt" hund! :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, som vanligt. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Men först och främst vill ja ha hem Sookie, men Ivar har pratat i telefon i över en timme så jag får inte tag i han. Sen vet jag inte. Grannen skulle vara barnvakt åt Lydia någon gång under veckan då jag behöver ha min dubbellektion, men jag har inte bokat någon än så jag vet inte när det blir.

BTW, jag hade ju halkbanan bokad först, sen fick ja skjuta fram den till den 15:de oktober och för 1½ vecka sedan ringer körskolan och vill flytta fram min körlektion för det finns dom som faktiskt har tagit alla sina körlektionern som man måste ha och vill ge dom tiden istället. Så nu har jag ingen halkbana bokad.
Det känns som om att jag inte alls tar mig någonstans med körkortet. Men det är väl som det är också.

Ne nu har jag inte tid att sitta här, eller jo det har jag men jag vet inte vad jag ska skriva bara.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0