Ny klippt :)

Vad denna dag ahr gått fort och vad jag har gått mycket.. Två gånger har jag gått ner på stan och gått omkring lite grann.. Det blev aldrig att jag lämnade in dynorna, det var alldeles för dyrt att få dom sydda. så jag ska försöka några veckor till. ;P Sen träffade jag Johanna på stan, vi tog en fika sedan passade hon Lydia medans jag klippte mig, toppade och klippte upp håret lite. :) Det känns mycket skönt!!

Nu har jag lagt Lydia för kvällen och tror hon redan har somnat (det är i alla fall tyst där innifrån), hon var himla trött lill gumman min.. Bara hon somnat ska jag ut med Sookie en stund sedan ska jag försöka sy en dyna.. Vi får se hur det blir, men jag måste bli klar någon gång så det är bara att ta sig i kragen och försöka få det gjort.

Jag tror Eva och Robert ska komma hit och byta däck också. :) Fast det var inte riktigt säkert än, så vi får se. :) Annars är det inte så mycket mer idag.. Klockan 9 är jag bänkad framför tv:n i alla fall, då är det Grey's anatomy.. Ne nu ska jag ut med hunden en sväng sedan blir det att sätta sig vid symaskinen.. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0