Nu ska jag måla igen :)

Det blev inte så mycket bloggande idag.. Har haft annat för mig.. För det första sov Lydia till efter 10 idag.. Sen var de full rulla fram till 2 då hon somnade igen.. Vi åkte aldrig på babysimmet idag. Kände att det var för bökigt, plus att jag hade annat jag hade tänkt göra.. :)

Medans Lydia sov ute på eftermiddagen så städade jag våra två andra "hallar" grundligt sedan sydde jag nya gardiner till den första hallen.. Tycker det blev rätt så bra, gardinen alltså, men fönstret där nere är sådär äckligt brunt så det passade ändå inte så bra.. Så jag beslutade mig att jag ska måla om det så fort som möjligt!

Och Sookie satte jag fast i ett lååångt koppel ute på gården medans Lydia sov. Och Sookie är då verkligen inte så duktig som jag trodde hon var på att sitta ute själv.. (Utanfär ica, bvc, på stan osv) Hon satt och småskällde i nästan två timmar och inte blev hon tyst för att jag sa till henne. Bara en kort stund sedan började hon småskälla lite igen. Hon får då inte följa med någonstans längre om hon ska sitta en längre stund. Tråkigt!!

Lydia somnade bara för en liten stund sedan, sen hon haft feber (hon fick ju sitta uppe med oss och gosa länge på kvällarna plus att hon sov dåligt) har hon varit jätte svår att natta. Iofs ligger hon ofta i sängen och pratar lite för sig själv men ändå.

Nu ska jag gå och göra mig en macka sedan ska jag hoppa i sängen. :) Sov gott!



Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

Fin blogg du har!

Allt okej idag? :)

2009-10-28 @ 22:33:48
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: Stina och Eric

De lät ju inge vidare att hostan inte vill ge med sig men jag hoppas den gör det i alla fall!



Definitivt så tycker jag att vi borde ta och fara och bada tillsammans med dom små! Skulle vara roligt! Eller något annat också för den delen :)



Händer under halloween då? =)



Kramar

2009-10-29 @ 08:52:20
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0