Myshumör

ÅHH idag kommer Lars hem.. Vi längtar!! Det blir så att man uppskattar varandra lite mer när man är ifrån varandra och saknar varan. Annars blir det lätt att man flyter in i vardagen och tar varanda lite för givet.. 
Men idag kommer han hem och jag har redan förberett med film och myshumör! :) Jag kom inte ihåg vilken tid han sa att han skulle komma hem men jag hade tänkt försöka ha Lydia vaken när han kommer, så han får mysa lite med henne. :)

Nu ska jag gå och tvätta lite grann, sen kanske det blir en promenad till Simon och Jennifer. :) Hoppas ni haft en kanon helg!!



Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Bra å ha vänner som kan hjälpa en då det går åt skogen :)



Allt väl då? =)



Vad har ni pysslat på med i helgen? =)



kramar

2009-10-19 @ 09:01:15
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0