Mammagruppen

Idag är det mammagruppen som det var år och dagar sedan jag var på.. Så det ska bli roligt att gå dit, men behöver såna där träffar kan jag tycka.. Så man kommer ut hemmifrån och gör något annat än vad man är van vid. :)

Vi vaknade ganska sent idag, typ vid 9 klev vi upp. Nu ligger Lydia igen, tror faktiskt hon har somnat för det är tyst in ifrån hennes rum. Om hon har somnat ska jag, med en kaffe kopp i handen, gå ut med hunden. Det är himla fint väder idag. :) Jag älskar solen.. Bara solen lyser tycker  jag om vintern också. :)

Nu innan jag går ut med Sookie ska jag gå och sminka mig så jag inte ser ut som en skräcködla på mammagruppen och stan. ;P

Hoppas ni har en bra dag!! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0