Liv och död

Hejhejhallå!
Igår höll jag på att bli ihjäl äten när jag var ut med Sookie sista gången. Det var något djur som jagade mig i skogen bakom huset. Jag såg inget så jag sprang bara.. De kan ha varit något varg-katt liknade djur... Sookie sprang efter och tyckte det var roligt.
När jag kom in skulle jag ta datorn till sängen och somna till en film, lättare sagt än gjort. Filmen var så spännande så jag kunde inte somna till den, utan jag var "tvungen" att se klart den.. Var vaken till 3 någon gång. Så idag är jag trött, men jag sitter nu och dricker min första kopp kaffe så det går nog till sig snart. ;)

Idag måste jag städa, det ser förjävligt ut.. :/ Fast vet inte riktigt om jag har tid för att städa. (Jag och mitt upptagna liv) Johanna kanske skulle komma förbi och se efter ifall hon kunde hjälpa mig att sy. Sen på eftermiddagen ska jag ut på en promenad (alltså en extra utöver rastningar av hunden, jag har mina steg att tänka på) och vid middagstid ska jag träffa Mika och äta en kebab med han eller nått.

Lydia sitter här brevid och äter en mandarin (hon fick gröt till frukost) och jag glömde ta av pyjamasen... Tog den ren igår och hamnar i tvätten idag.
Sen idag har jag ett mål.... Jag ska gå över 13000 steg.. Det ska jag göra och jag får inte misslyckas, det finns inte utrymme till det.. Det är mitt mål idag, och kanske sy mina dynor så det blir klart.. :)
Nu ska jag gå och koka alla nappar och nappflaskor. :) Ha en bra dag!

Vi älskar dig hjärtat!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0