Lila salva

Denna dag har gått fort. Och det känns som jag har fått mycket gjort. Målat klart fönstret, Jennifer och Liam kom hit, sen gick vi till BVC med Lydia. Jag och Jennifer tyckte det såg alldeles för hemskt ut för att det bara skulle hjälpa med zinksalva eller idomin salva.
På BVC så hjälpte ju självklart barnmorskan (jag tycker vi har världens bästa barnmorska) oss och hon smetade på någon lila, verkligen en Lila gega på såren sen fick jag ett namn på en salva som jag skulle smörja på 2 gånger om dagen i 5 dagar. Daktscort hette det. Hoppas att det hjälper. Tycker så synd om henne. :( Sen fick vi inte bada imorgon heller. Men jag funderar på om jag bara ska åka dit och kolla på istället. Vi får se hur det blir imorgon. :)
Efter BVC gick vi till sjukuset och köpte salvan plus lite andra saker. Sen så gick vi (jag och Jennifer med barn) hem igen och lagade mat.

Lars överaskade också med att komma hem tidigt idag, redan vid 5 var han hemma.. :D Det är alltid uppskattat!! ♥ Nu sitter nakenfisen och han i soffan och myser innan Lydia ska lägga sig. :)
Sen ska vi gå ner i garaget och byta däck på bilen. Efter det blir det tv hela kvällen för mig. Från klockan 8 till 10, så det lära inte bli nå mer inlägg för mig. Tv:n är mycket viktigare idag!!

Nu ska jag plocka undan det sista efter middagen sedan ska vi natta Lydia. :) Puss!



Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN - SNÄLLA DU! :D

snälla kan du rösta på mig i veckans blogg.

du är bäst om du röstar! Man får rösta 5 gånger på samma person. Jag blir superglad om du vill lägga dom på mig! :) DU ÄR BÄST DÅ! ;) Du kan rösta tills imorgon klockan 15.00



http://designbyjessica.blogg.se/2009/october/de-som-gatt-vidare-till-rostning-ar.html

2009-10-06 @ 19:05:04
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: sandra - isabellesmamma

Isabelle är 10,5 månad =) . ja det går fort.. för lite mindre än två månader sen så tog isabelle sina första steg =)

2009-10-06 @ 22:28:18
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Postat av: Änglabängla

Hehe jag tar "naturella" strumpisar har vi kommit fram till. Inte tant-tan-äckel färgade, utan vanliga ;) Antar att det var det du menade ;D haha. Hoppas Lydia blir bättre av salvan!

2009-10-06 @ 23:55:10
Postat av: joie

Hej!

Så till veckan ska vi ses! =) ÄNTLIGEN!!!

Jag har också nytt nummer; 073- 0429 198.

Vad har du ?

Kram

2009-10-07 @ 06:03:52
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0