Klagosång

Idag har jag varit irriterad hela dagen känns det som... Först var jag irriterad över barnvagen helt i onödan, fast det gick ganska fort över då jag kom på att jag har den gammla vagnen.. Sen blev jag irriterad på en annan sak, vi hade klätt på oss och ska gå ut med hunden, neee då märker jag att Sookies koppel är i våran bil som är vid en biluthyrning (Lars har en hyrbil med barnvagnen i) så jag går dit med Sookie i ett trasigt koppel som hon tuggat sönder för länge sedan så jag fick knyta kopplet i halsbandet.. Och när jag väl är vid biluthyrningen så är dom inte där så jag ringer dom och förklarar att jag måste in i bilen.. Den snälla mannen jag pratade med sa att han skulle skjusa hem kopplet åt mig.. Så det löste sig men jag hann ändå bli irriterad..
Sen nu har jag försökt hur länge som helst att få in bilder i datorn men det är någe fel på J*VLA sladden, den glappar och ä cp.. Det funkar lite i början sen klopplar den ifrån bara.. Så nu sitter jag och är irriterad över det!!!

Jaa, helt onödiga saker att vara irriterad över men nu är det så... Hoppas jag får till dynorna som jag ska försöka sy klart sen ikväll i alla fall.. Och tyvärr så får ni inga bilder eftersom jag inte får in dom på datorn..

Jag gick över till Jennifer tidigare idag också, Emma och Brandon var där så vi drack lite kaffe och surrade sedan gick jag hem. Lydia var trött och skulle äta mat. Ne nu ska jag avsluta och fösöka igen med bilderna.. Glöm inte husfruarna ikväll ;P



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0