Idag ska jag vara fin!!

Nu efter jag hade duschat kände jag för att ta på mig lite finare kläder, det är ju trots allt fredag tänkte jag... Men sen när jag tatt på mig mina fina (allt annat än mjuxiksbyxor) kläder kände jag bara "varför skulle jag gå omkring med de här idag" Jag menar, jag ska ju bara vara hemma, kan ju lika gärna gå i tosor..
Fast det är lite tråkigt, så är det varje dag. Man tar på sig nå skit för man ska ändå bara vara hemma. Jag kan gå i mina pyjamasbyxor fram till Lars kommer hem då byter jag och rycker upp mig. ;P

Nu håller jag på med min lunch, det blir en Sophia speciell som Lars verkligen INTE gillar så jag ska passa på att äta de nu när han är borta.. Det låter kanske inte gott men det är de, tycker jag. Sen är de enkelt. Makaroner, köttfärs, majs, ost, cream frech... ;) blanda alltihopa, (jaa efter ni kokat makaronerna och stekt köttfärsen.. Krydda med de ni vill.) strö ost på toppen in i ungen tills osten smält eller nått sen är det klarrt!
Ahlmark, om du läser kan du ju ta de avancerade receptet nu. ;D




Kommentarer
Postat av: Malin

Hurru, du är fin va än du har pårä! :) (Men jag veet precis vad du menar, dagar när jag bara ska hänga här med barnen så spelar de ju som ingen roll vad man har på sig känns de som, man får ju ändå snor och allt annat som kommer ifrån småbarn över hela kläderna.. haha) <3

2009-10-17 @ 08:50:22
URL: http://mullabullabus.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0