Gå tillbaka

Det blev en promenad in till stan, fast trasan (tyg affären) öppnade inte förens 12 så jag gick hem igen. Sookie var ju med så det blev lättare om jag gick hem. Ville inte att hon skulle sitta nån timma utanför och vänta på mig. ;P Vi ska i alla fall gå tillbaka dit sen, fast nu stannar jag hemma tills båda har ätit lunch.. :)

Lydia somnade på vägen ner fast hon vaknade bara efter 15-25 minuter.. Samma sak var det igår också på eftermiddagen. Hon sov max 15 minuter i vagnen.. Sen var hon dötrött igår ikväll. Undra just om det är vagnen hon inte tycker om att sova i längre, för hon brukar ju sova 1½ timma både på för middagen och eftermiddagen.. Hoppas hon sover bättre senare i alla fall. :)

Ne, nu ska jag gå och göra lunch till oss sen traskar vi ner på stan igen en sväng.. :)



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Thorsdotter heter jag, adda mig! :D Ja min broder skrämmer mig ibland. :P

2009-10-21 @ 18:32:43
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0