Fått tillbaka sin energi!! :)

Lydia har sovit bra inatt, bortsett från att det var lite bökigt att natta henne. Hon sov lite längre än vad hon brukar göra men är redan nu trött.. Kan tänka mig att hon har många timmar att ta igen..

HOn har då busat som en galning här på morgonen. Det är så skönt att se att hon har fått tillbaka sin ork och leker för fullt. När hon hade feber så ville hon helt bara ligga i famnen och inte göra något alls. Men nu är det full fart igen. :D

Idag har jag inga speiciella planer. Som det känns nu blir jag nog bara hemma, är ganska seg idag och jag känner att jag börjar få huvudvärk.
Nu ska jag ta och rasta hunden en liten sväng.. :) Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0