En till tand! :)

Lydia ligger nu och sover, stackarn var jätte trött och blev jätte ledsen när jag skulle byta blöja. Hon bara skrek och skrek och skrek.. Självklart höll jag på att koka napparna då så hon fick ingen ljuddämpare. Men i allt när hon skriker ser jag att hon har fått en till tand uppe. Så det var en tand på G när bajset hennes blev frätande. :) Fast jag tror inte det är på väg någon mer tand, det såg inte ut som så. Vill att alla (många) tänder ska komma på en gång så det inte blir lika jobbigt tand för tand.. Stackars lilltjejen! Nu har hon i alla fall två tänder nere och en uppe. :)

Lydia har på sig sina finbyxor, hello kitty hängselbyxen idag.. Hon kröp omkring på golvet i mindre än 5 minuter och var redan full i hundhår så jag ska dammsuga nu medans hon sover. :) Skriver någon mer rad senare idag. :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0