En passande rubik

Nu sitter jag här igen. Igår kväll gick vi ner på stan fast var bara där en kortis. Vi träffade Simon och Jennifer så jag gick bara på Gina sen på hm där jag hittade lite söta saker som ni får se senare ikväll, sedan traskade vi hem till dom och fikade istället. Det blev ett stopp på affären innan också och där träffade vi Fredrik och Erika. Dom som knäppte kort på oss/mig när jag var gravid.. Det var himla roligt att se som. Dom är så söta tillsammans. :)


Nu sitter jag och väntar på att Simon och Jennifer ska komma och hämta mig så ska vi åka och göra lite ärenden, som ska fixa sin barnvagn och jag ska hämta ett par skintofflor som jag har beställt åt Lydia. :P:) Sen vet jag inte rikgtigt vad vi gör.  Men jag ska avsluta nu och gå ut med Sookie innan dom kommer. :) Hoppas ni får en kanoners dag!



Kommentarer
Postat av: Erika

naaw :) var roligt att träffa er med! :)och lydia var så söööt :)

2009-10-02 @ 21:55:25
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0