Duglig

Dagen hittintills har varit lugn.. Lydia har det varit full fart på och hon busat på men vi har inte gjort annat än att bara busat. Nu ligger hon och sover igen. :) Mammas gofis!

Ikväll har vi inga planer heller, Lars skulle åka från jobbet halv 4 så han är hemma rätt så tidigt i alla fall. :D Sen ska jag försöka få Lars att kolla på film med mig under kvällen om han inte har något annat som måste göras. :)

Jag har faktiskt hjälpt två st med deras design och jag satte in den osv själv.. ;P Haha, för någon månad sedan kunde jag inget alls. ;P Fast jag är ju inte så jätte bra nu heller men det blir dugligt. :) Min design därimot tycker jag inte alls om och ja har ingen fantasi alls om vad jag vill ha. :/ Några förslag?
Här är i alla fall Sigrids blogg (<--länk) och Jennifers blogg (<-- länk) som jag hjälpt! :) Sigrid ville ha samma ram som jag hade runt mina foton (min förra design) och Jennifer ville ha massa bilder och Liams färger. :)


nu ska jag ladda upp lite bilder, har för mig att jag har ganska många nu.. :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0