Lydia har gått själv utan stöd!! ;D

Nu ligger Lydia och sover igen. hon var himla trött nu, plus att hon är jätte röd i baken så hon bara skrek när jag skulle byta.. Stackars liten. :(

Nu ska ni få höra vad min duktiga lilla tjej kan.... :D Igår GICK nämligen Lydia själv utan stöd 5 steg, först tre steg sen ramlade hon sen efter ett tag gick hon två till!! Hon är så himla duktig! :D Mamma är så stolt! Säkert var det bara tursteg men ändå, det visar att hon är på väg åt rätt håll i alla fall.
Det går så fort allt!! Det var ju bara förra veckan som hon började stå själv en längre stund. Nu står hon nästan utan problem ett bra tag men hon vill helst hålla i sig i något. Mammas "stora" tjej! :) ♥

Senare igår kväll hade vi ju knattedyk som Anotn säger. Det gick jätte bra, det var inte lika många där igår som förra söndagen, men det var roligt i alla fall.

Jag la ju upp bilder från i lördags nyss och ska lägga upp bilder på bara Lydia nu. Så det blir mycket bilder för er att se. :)







Nu ska jag gå coh småstäda lite grann, Jennifer och Liam kommer hit lite senare idag! :) Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Monica

Men vilken duktig stumpa!! Det går så himla fort! :D



Ja, Diesel's öron är verkligen besvärliga, men det verkar redan som det har blivit bättre efter tre dagar med droppar, så det känns positivt! :) Hur är allt med er?

Kraam!

2009-10-05 @ 22:58:13
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken duktig liten tjej du har! Det känns som om det kommer att ta minst ett halvår till innan min son tar sina första steg... Kram

2009-10-06 @ 15:08:31
Postat av: sandra - isabellesmamma

duktig hon är =) hur gammal är hon nu =)?

2009-10-06 @ 22:01:23
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0