Pinkat på mattan

Nu har hela dagen gått igen. Gick på stan efter mammagruppen med Emma och Jennifer och bytta mina handskar som jag pratat om sedan gick vi på några till affären men vi blev inte kvar länge på stan.
Sen vi kom hem har vi inte alls gjort så mycket. Iofs så hann vi inte mycket heller innan Lydia ska nattas. Vi har badat varit nakenfis och busat lite.. :) När hon var nakenfis så stod hon och skrattade jätte mycket och Sookie var mycket och nosa omkring henne, då har lillhjärtat pinkat på min matta i matsalen.. ;P Mammas sötunge!

Nu ligger hon i sängen och pratar lite högt för sig själv. Hon ska väl förhoppningsvis somna snart, men det är nog inte troligt.. Hon verkar jätte pigg.

Lars har varit i Gällivare idag, han kommer hem om någon timme.. Tills dess har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Bara ligga framför tv:n med en film. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0