En jobbig dag

Dagen har kanske inte varit den allra bästa heller. Hon har bara varit ledsen, skrikit och vägrat sova osv. Plus att lillgumman har feber, det var väl därför hon sov så oroligt inatt fast det fattade ju inte jag.. :S Stackars liten hade 39,5 i feber vid lunch så hon fick en alvedon sen efter mycket skrik och gnäll somnade hon och sov ett tag. Vilket var välbehövligt, för både hon och mig!! Hon verkade ganska pigg och glad efter att hon sovit och jag tog tempern men då hade febern gått ner (tack vare alvedonen) men sedan så blev det likadant igen (skrikig, gnällig och ville bara vara i famnen) så jag tog tempern innan vi skulle lägga henne då hade hon 40,5 i feber så hon fick en till alvedon. Stackars mammas hjärta!! :'( Hon fick mysa länge i min famn innan jag la ner henne i sängen. Hon ligger nu i sin säng fast hon är vaken.. Tror hon somnar snart.
Det gör ont i mammahjärtat när hon mår dåligt.. Hoppas hon är feberfri imorgon!

Idag har jag verkligen inte alls rört mig så mycket. Sookie har bara fått varit på gården och när Lydia har varit vaken har hon vara velat vara i famnen. Mina steg står nu på 2892, så jag har verkligen inte rört på mig i onödan.. Och stackars Sookie, fast jag ville inte ta ut Lydia när hon har feber och när hon sover så kan jag ändå inte gå så långt eftersom babyvakten inte når hur långt som helst. :/ Lars ska ut och gå med Sookie nu i alla fall.

Nu ska jag jag kolla runt lite på internet sen kanske det blir en film när Lars kommer tillbaka.. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0