Mössa och vantar

Det blev ingen middag med Mika idag.. Som vanligt dök det upp nått annat för han. Jag gick istället på stan med Jennifer och åt middag med henne. :) Alltid lika trevligt.. Sedan handlade jag en rejäl vinter mössa och vinter vantar till Lydia. :) Riktigt fina är dom men himla dyra.. Jag ska lägga upp bild så ni får se hur de ser ut. :) Det är då en säkerhet att Lydia inte kommer frysa om öronen/kinderna och händerna. :D

Sen mitt mål med att gå 13000 steg idag vet jag inte om jag kommer uppnå.. Min stegräknare hade nollställt sig när jag kollade på vägen hem från stan.. Vi som gick en omväg ner till stan och hem från stan.. Typiskt!!

Jag har redan nu lagt Lydia och jag tror hon sover.. Hon var jätte trött så hon fick lägga sig tidigt idag. Jag ska väl gå och småstäda lite sen blir det väl datorn och tv:n resten av kvällen. Får se om jag skriver mer senare. Nu bilder...


 








Kommentarer
Postat av: cajsa

Jag hatar när man blir sådär lurad, för jag är ju inte kapabel att se om fälgarna passar till bilen. Jag skulle ju aldrig lura någon så, och tror inte att nån skulle lura mig. Jag är så naiv. :P Alltså vad var det för djur som jagade dig? Va obehagligt!! En BJÖRN!?

2009-10-15 @ 20:23:36
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0