Bilder

Nu har vi fått upp alla saker. :) Det blev riktigt bra, lampan i hallen blev kanon, det blev mycket ljusare istället för den gammla lampan. Sen har jag satt dit lite oranga ljus. Det enda som är kvar att göra i hallen nu är att fixa en lampskärm, tavelduk, och dynor till pallarna. :) Men jag är riktigt nöjd med hallen!!
Sideborden eller om man säger hyllan i matsalen hamnade på helt rätt plats, fast det var inte den platsen vi båda hade tänkt på innan så vi fick mödlera om lite. Ett hörskåp och en hylla fick vi flytta. Det ser lite mindre bra ut där hörskåpet hamnade. Jag tyckte inte riktigt det passade in där, men vi ska ha så ett tag och känna oss för. :)

Jag har knäppt lite bilder så ni får se vad vi köpt. :) Ifall någon själ skulle vara intresserad.

I Lydias rum, med tiden blir det ju mer böcker och mer tavellister. :)


Lydias tält :)



I hallen




I matsalen, den röda vasen är också ny.




Det var de mesta, jag ville inte knäppa kort och lägga upp på bestik, ljus, glas osv. ;P Nu ska jag försöka pyssla lite mer med bloggen sen blir det duschen och sedan sängen. :) Sov gott!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0