Det var inge många

Jag tänkte passa på att blogga lite och lägga upp lite bilder nu medans Lydia sover ute.. Hon har redan sovit en timme så jag tror hon vaknar snart. Men hon hoppade över sin förmiddagslur så hon kanske sover längre nu. :)

Vi har i alla fall på förmiddagen varit och hämtat hennes skintofflor som jag hade beställt åt henne som kostade 200 kr, inte farligt tycker jag. Och dom var jätte fina. Ni får ingen bild på dom nu för hon har dom på sig nu när hon sover ute. :)
Sen gjorde vi lite ärenden åt Simon och Jennifer och åkte sedan hem till dom och åt frukost/lunch.. Sen var jag där hos dom fram till 2 då Simon skjusade hem mig igen. :)

Ikväll ska vi inte göra mycket, vi ska åka till Umeå imorgon mellan 6-7 på morgonen för att hälsa på min kära kusin Nils som gör lumpen där. Det ska bli mycket roligt, sen så får jag ju träffa min moster och lillkusinen, plus min kompis som jag parade ihop med Nils. Det ser jag framemot skit mycket. Det ska bli såå kul!! :D

Nu ska ni få lite bilder så jag hinner med innan Lydia vaknar.

Dom jätte gulliga hängelbyxorna jag köpte till Lydia igår. :)



Sen tyckte jag att jag att jag hade så fina kläder idag så jag lägger upp en bild på mig med. ;P


Hehe, jag hade tydligen inte så många bilder på kameran som jag trodde, det där var dom enda. Så ni får nöja er med det.. Jag hade ett kort till på Lydia med det blev inge bra. Får knäppa mer kort idag och imorgon så ni får massa på söndag eller när jag nu får tid att lägga upp dom.
Nu ska jag dricka en kopp kaffe innan Lydia vaknar.. :) Puss!




Kommentarer
Postat av: Änglabängla

Kul att ni får åka en sväng till Ume! :) Snygg bebbe + hot mama! Verkligen fina var ni :D

2009-10-02 @ 20:25:26
Postat av: Cajsa

Mira har varit olydig flera gånger, och då är det oftast för att hon har ett för stort område att vakta. men nu var hon bara i vardagsrummet (Inte så stort), allt annat var stängt. bärsärk gick hon ändå. :P Ja dom små liven, dom är billiga ibland. ;P Men en hel dammsugar sladd!?! det måste sett galet ut när den kom ut..

2009-10-02 @ 22:40:29
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/
Postat av: åsa

Snygg du var då! Fin väst- var har du hittat den? Kram fr åsa

2009-10-03 @ 09:14:19
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Amanda

Skit snygga kläder du har! du har underbar figur gumman, super vacker!

2009-10-03 @ 15:20:50
URL: http://amandaswenson.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0