Det är inte Lydias helg :/

Lydia har vait pigg och glad idag, ingen feber, hon har ätit och druckit i massor och lekt hur mycket som helst.. Fast hon hade svårt för att somna ikväll, kan tänka mig för att rutinerna inte varit sig lik nu i tre dagar..

Sen har hon har ramlat och slagit sig rejält idag också.. Hakan i vardagsrumsbordet och de nedre tänderna slog i tandköttet uppe så hon började blöda jätte mycket.. Fast det gick ändå bra och hon grinade inte så länge men fortsatte att blöta rätt länge. :( Jag knäppte ett kort kanske 15-20 minuter efter hon slagit sig då hon satt och skrattade, fast med blod runt om munen. Mammas gohjärta har inte haft en lätt helg!!

Imorgon åker Lars igen, om jag kommer ihåg rätt så skulle han vara borta tills på fredag..
Just nu håller jag på med sushi, det är såå gott och det var jätte länge sedan jag gjorde det. Det blev lite väl sent idag men vafan.. Jag är ju ändå vaken länge. ;P
Nu ska jag gå och fortsätta med sushin, sedan ska jag lägga upp bilder om jag hinner. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0