Damen vill inte sova....

Lydia har fortfarande inte somnat... Jag som trodde hon var jätte trött eftersom hon somnade nästan medans hon åt vällingen..
Men hon har varit tjorvig nu dom senaste dagarna.. Hon har verkat jätte trött och man trott att hon skulle somna fort men då har hon legat vaken i sängen till 9 eller nått sånt.. :/ fast hon ligger snällt i sängen och pratar/busar för sig själv. Jag behöver bara gå dit ibland och lägga henne ner. Så det är egentligen ingen större fara..
Men just nu har jag en hund som verkligen vill ut, men jag vill inte gå ut medans Lydia fortfarande är vaken.. Stackars vovven. :(

Aja, jag hoppas Lydia somnar snart så jag kan traska ut med Sookie och ikväll ska jag ha en pannlampa (sexigt!!) när jag går till skogen bakom huset.. Så jag ser vad det är för djur så att jag inte blir rädd för en katt eller igelkotte. ;P



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha vi är för naiva.sen vill jag inte sluta lita på människor heller, men de gör det inte lätt.



Therese och Ida höll ju på att skita knäck när vi var i skogen och nå stort klövdjur var bakom oss, så hade de varit med om din händelse så hade de nog dött av rädsla. :P

Jo ta pannlampan du, kanske det var en igelkotte som du kutade ifrån. :P höhö

2009-10-15 @ 21:18:31
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0