Dålig natt

Våran natt har inte varit bra.. Jag var jätte trött igårkväll när jag la mig men kunde verkligen inte somna... Låg vaken jätte länge, sedan så började Lydia vakna flera gånger i timmen ända tills vi skulle upp för dagen.. Så varken hon eller jag har fått så mycket sömn.. Men Lydia somnar nog snart igen. Hon ser himla trött ut.

Lars kommer i alla fall hem ikväll, det blev säkert igårkväll, eller det var i alla fall då han berättade för mig att han kommer hem idag. :)

Jag har glömt att säga er att Lydia har fått ännu en till tand uppe, fast dom syns inte så tydligt än. :) Nu har hon två tänder nere och två uppe. :D Allt går så himla fort med dom. Tyckte det bara var förra veckan hon låg i min mage.. Det gäller verkligen att ta till vara på den här tiden för den springar bara förbi..
Jag har ju en sån här bok som man ska skriva upp allt i, men den har jag glömt bort för ett tag. Måst fasiken ta och skriva i den idag, så jag inte glömmer ännu mer.

Nu har jag lagt Lydia igen och det verkar som om hon somnar, det är tyst i alla fall. Då ska jag gå ut med hunden en sväng. Sen göra mig i ordning för dagen..
Hoppas ni får en underbar dag! :)


Mina steg för gårdagen slutade på: 16130 :D



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0