Äntligen har jag målat klart!!

Nu har jag målat det andra fönstret helt och hållet. Nu ska det bara få torka sen är det klart!! Det är så skönt att det äntligen är klart! :) Och det blev mycket fräschare också! Ljust och fint! :)
Det skulle ju självklart krångla lite för mig.. När jag går ner och hämtar färgen och märker hur lite det är kvar så undrar jag ifall färgen kommer att räcka till hela fönstret.. Sen går jag upp och ska öppna burken och självklart häller jag ut nästan hälften av färgen på golvet.. Det var bara att torka upp och få bort färgen så fort som möjligt. Vilket gick bra. :) Sen när jag börjar måla så märker jag att jag har ju fått färg på mina byxor (jag hade varit dum nog att tänka "men jag ska bara måla lite och jag får vara försiktig", så jag bytte aldrig till ett par "målarbyxor") så det var bara att avbryta allt och försöka få bort färgen på byxorna. Vilket också gick bra. :)
Men det blev bättre och allt gick smidigare sen, färgen räckte och jag målade resten av fönstret utav problem. :) Det var intressant läning för er va? :p

Nu ska jag äta lunch innan lillan vaknar. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0