Alla förutom han!

Lars åkte ju hemmåt vid halv 4 tiden och det är ju  tidigt... Han var hemma halv 5 ungefär. :) Mycket skönt tyckte jag det var! Det har varit mycket nu på sista tiden med hans jobb och kommer fortsätta så också.
Men nu när han kom hem så sa han att tydligen fick han veta när han skulle hem att ALLA andra hade slutat för dagen klockan 12.. Lars hade inte märkt något alls. Det är lite typiskt Lars att inte märka en sådan sak, han blir så inne i sitt arbete/spel att han inte märker något alls runt om. ;)
Men jag är bara glad att han var hemma före 6.. :D

Lars som fulade sig igår när vi sydde våran sista dyna.. :) ♥


Nu ska jag sitta här ett tag medans Lars jobbar lite hemmifrån sedan så blir det en film och chips.. :) Det är våran myskväll. :) Och jag tror nog inte att jag skriver någe mer senare så jag säger gonatt nu! :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0