Visst va?

Nu har jag precis lagt Lydia igen.. Hon satt med sin kanin på golvet och verkade somna så hon fick lägga sig nu. :) Idag har vi inga planer alls, vi var egentligen bjuden hem till Emma, Tony och Brandon för han (Brandon) fyller år men Lars kommer hem så sent så vi skulle åka och fika hos dom till helgen. :)

Idag tror jag ska ha en städa dag.. Måste kolla hur julgardinerna ser ut och ifall jag måste sy upp dom, det är ju trots allt bara två veckor kvar till julpysslet. ;P För visst är det till första advent man julpysslar?
Jag tror jg drömde för någon dag sedan att folk REDAN har julpysslat, så jag tänkte "men varför kan inte jag göra det redan NU också" fast som tur var det bara en dröm så jag ska inte julpyssla redan nu. :P

Lydioa krånglar lite nu så jag ska avsluta och kolla till henne. :) Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0