Såå gott

Igår så gjorde jag en kanon god middag. Ryggbiff som jag saltade och pepprade rejält in i ugnen till ryggbiffen var 57 grader, sedan när den var klar så rostade jag rotfrukter och en rödvinssås till. :)
Och till efterrätt så blev det hallon och blåbärs paj som blev kanon god!! Mycket nöjd över min middag. :)

Idag har vi inga speciella planer, Lydia verkar bli bättre, fast hon har fortfarande hosta och är snorig. Men är på väg att bli bättre. Samma med mig, är inte alls lika slut som igår men har fortfarande lite ont i örat och är snorig. Vi får se hur jag mår senare idag.. :) Hoppas det blir bättre.

Ne, nu ska jag ta och göra mig kaffe sedan börja med dagen.. :) Hoppas ni får en kanon dag. :)



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du är duktig du Fia ;)

2009-11-11 @ 11:04:53
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0