Nu är vi alla sjuka

Lydia är fortfarande sjuk och det verkar inte bli bättre. Vägrade äta gröt imorse så hon fick välling, fick göra två fulla flaskor välling för att hon skulle bli mätt.
Hon har nog ingen feber, ska ta tempen när jag byter blöja nu snart.

Sen är jag sjuk också, för det första så har jag en infetktion i tandköttet, för det andra känns det som om jag börjar få öroninflamation, för det tredje är jag snorig, jag har hosta, ont i halsen, ont i huvudet och det riner ur ögonen. :S
Jag känner mig inte som den piggaste människan, vill helt bara ligga i sängen. Menmen, Lars är på jobbet och vad ska man göra då..

Plus att en försäkringsgubbe kommer hit idag, undra just om jag ska ringa och säga att jag faktiskt är sjuk. Ifall han är rädd svininfluensan eller nått. Jaa men det ska jag nog göra, hoppas han kommer ändå, jag orkar inte vänta längre.

Ne, nu ska jag avsluta. Ska busa lite med Lydia och kolla på tv:n.. Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0