Lös hund - Förlåt!

Lillan har redan somnat, hon var helt slut idag då hon bara sovit en gång och en kort stund. :) Så jag sitter nu här och skriver och funderar på vad jag ska äta till middag. Trodde Lars skulle komma hem till 8 så jag hade tänkt han skulle ta med sig mat hem men Lars hade sett fel på vilken tid hans flyg gick hem.. Hans flyg gick klockan 8 så han är inte hemma förens vid 10 någon gång. Jag är så dålig på att uppskatta tider och hur lång tid det tar att köra osv.. Men han kommer hem sent i alla fall. :P
Ikväll ska jag inte göra mycket, ska snart gå ut med Sookie en sväng. Sedan ska jag väl ta och göra mig nå fika och glo på tv.. :)  

Joo, imorse så gick jag ju över till grannen med Lydia, Sookie fick följa med lös sedan platsade jag henne på bron och jag gick in i max 5 minuter och kollade även till henne en gång och då satt hon kvar. Men sedan när jag skulle gå tillbaka (det är bara ett hus mellan oss) så var hon borta, och jag tänkte att hon bara hade sprunge hem eller var i närheten.. Men icket, jag står och ropar hur mycket som helst gick ett varv runt kvarteret men hittade inte henne. Jag blev så arg.. Arg på Sookie, arg på mig själv som matte att jag inte lärt upp henne bättre och arg för att jag trodde hon skulle stanna, arg på att det var just idag som hon skulle försvinna, då jag inte har tid. Vilket fall som helst sket jag i henne och lämnade lite av garageportet öppen och grannen skjutsade ner mig och han skulle leta efter henne sedan.. Men när han kom tillbaka satt hon utanför garageporten och skämdes. Tur var väl det. Och om någon som läser min blogg stötte på en hund imorse så ber jag om ursäkt! Jag ska inte ha henne lös när hon inte kan hålla sig i närheten och när hon inte lyssnar som hon ska på mig.

Ne nu ska jag gå en liten sväng med Sookie och sedan ska jag sätta mig framför tv:n. :) Hoppas ni haft en kanon dag!




Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Hejdu! =) jo vi bor i lägenhet men den lägenhet vi har är tvåvånings så att säga :) Man upplever den som inte som en lägenhet, och skönt med egen ingång :) Allt väl med er då? kramar

2009-11-17 @ 21:52:29
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Monica

Vad skönt att ha gjort bort halkbanan! Nu är det ju bara teorin kvar och uppkörningen! :) Har du bokat tid för teorin?



Skönt att Sookie kom hem. Hon förstod nog att hon gjort nåt tokigt :)

2009-11-17 @ 22:58:21
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0