Julkläder.. :)

På stan idag hittade jag Lydias super fina julkläder som hon ska ha på sig.. En riktigt fin liten dam ska hon vara, ;P Det är hon ju jämt men ni fattar vad jag menar.. :) Sedan köpte jag en jätte fin kofta till henne också. :) Sen fick det vara bra och jag gick hem.. När vi väl var hemma gav jag Lydia middag och gick sedan över till grannen och var där ett tag.. Lydia speeda på som jag vet inte vad och fortsatte likadan när vi kom hem igen. :) Mammas gohjärta!

Nu är Lars hemma igen och det är så skönt, kände på en gång hur jag slappnade av. :) Han sitter nu och kollar på tv, Lydia ligger/står i sängen och pratar med oss och sig själv och jag sitter här.

Det blir en tidig kväll för mig. Är riktigt trött och tror Lars är det också, han ser då trött ut i alla fall. Imorgon på morgonen kommer Jennifer och kanske Simon hit och ska måla ett sista varv på deras hylla.. Och jag funderar på om jag ska måla dörrkarmen nere i hallen, nu när jag ändå är i gång menar jag.. ;P

Ne, nu ska jag göra något annat än att sitta här. Sov gott!



Kommentarer
Postat av: sandra - isabellesmamma

ååh lägg upp bilder på vad hon ska ha på sig =)

2009-11-06 @ 21:48:46
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0