Inge mer "tar de nästa vecka"....

Ikväll kom Johanna förbi, så vi har sutte och surrat och drucke te till bara för ett litet tag sen bara. :) Mycket trevligt.. Annars har det inte hänt så mycket idag. Var på mammagruppen, bara jag och Jennifer där med barn så klart. :) Vi gick ner i deras lekrum (vi har mammagruppen på familjenshus) och Lydia gick omkring där och skrattade hela tiden, ville åka alla leksaks bilar som fanns där och klättra på sakerna osv.. Det var så roligt att se, sedan kände jag att barnet i mig kom fram så jag satte mig på en bil och åkte runt där och Lydia kröp eller gick efter mig och skrattade. Det var roligt! ;D

Jag har nu tänkt, att jag måste göra något.. Jag skulle behöva ändra lite utav mina vanor när det gäller sömn, mat och motion.. Lägga mig tidigt, kliva upp tidigt (även om Lydia sover), inte äta en massa skit på kvällarna och röra på mig mer och börja träna.. Det skulle jag vilja göra. För jag tror att jag skulle bli mycket piggare om dagarna plus att jag kanske får lättare att somna på kvällarna.. Det ska bli mitt mål och Johanna sa en sak ikväll som jag tyckte var så bra.. Fast nu kommer jag inte ihåg det riktigt med det var nånting med att börja redan idag för då om en månad har jag ju redan gjort så mycket än om jag skulle ha skjute upp det en månad. Fattar ni? :S
Jag börjar imorgon.. För nu ska jag se ett avsnitt av Monk, den serien är sååå himla rolig! ;)

Sov gott! :)



Kommentarer
Postat av: joie

tack för ikväll, alltid lika mysigt =)

måndag var det visst?! ;) he he

kraaam

2009-11-13 @ 01:24:41
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0