Halkbanan

Jag har haft halkbanan idag ju. Klockan 10 skulle jag vara på körskolan för att sedan åka vidare till halkbanan. Det börjar med att vi får sitta och vänta på ingenting på körskolan och när vi är på väg dit får vi reda på att vi ska ha en liten genomgång klockan 11 sedan skulle vi sätta igång. När vi kommer dit får vi sitta och vänta, och vänta och vänta och ungefär kvart i 12 började våran genomgång. Som varade typ 15 minuter sedan satte vi igång..
Det var riktigt roligt att sladda och grejer. Innan jag började  var jag himla nervös, eftersom jag aldrig gjort något sånt här tidigare så viste jag ju inte hur det skulle vara. Tänkte typ att jag skulle dö eller nått. Men det var hur kul som helst.  :) Det roligaste var när jag körde nästan 60 utan ESP i en sväng... Då snurrade jag nått varv. ;P

Sen var det dax för våran "lunch" som var EN korv. Och jag har liksom betalat 1800 kr för att sitta och vänta nästan 2 timmar och få en korv till lunch. Väl värt pengarna!!! Vilket fall som helst så fick vi vänta ett litet tag efter våran lunch för att sedan testa krocka i typ 7 km timmen och sitta fastbäldade i en bil upp och ner. Sen var de klart.
Hemma var jag väl efter 3 någon gång. Så då var det bara att traska hem och hämta Lydia hos grannen. Det hade gått jätte bra där, hon hade skrattat och pratat hela tiden och efter lunch hade blivit en himla fart på henne sedan tvär-slocknade hon. :)
Jag är väldigt irriterad på att vi fick sitta och vänta, plus lunchen men annars så var det roligt. Undra just om man bara får åka dit som privatperson någon gång? ;P




Kommentarer
Postat av: eva

heja heja!! vad duktig du är!

snart kommer väl halkan och då blir det att halka omkring på riktigt :)

2009-11-17 @ 21:08:16

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0