Framkalla bilder. :)

Dagen har bara sprunge förbi tycker jag... Vi har bara varit hemma och busat hela dagen.. Sedan bjöd jag Anton (Lydias kusin) på middag, Lars kom hem i skaplig tid. Sedan har jag mest sutte vid datorn sedan Lydia la sig. (Som vanligt) Håller nu på att ladda upp bilder på fuji (Tack ni två som gav tipset om den sidan!!! :D) som jag sedan ska framkalla. :) En bra sida, 100 bilder gratis, men det blir lite mer än 100 bilder.. Sedan vill jag göra några förstoringar men det måste Lars vara med på så jag får gå tillbaka och fixa den när han är vaken någon gång. :)

Våran andra bil polon är klar för säljning nu, Libbe (en kompis till Lars) var och besiktigade den förut idag så jag ska lägga upp den på blocket i morgon hade jag tänkt. :) Så håll utkik efter en ursöt blå bil på blocket. ;)

Ne, nu ska jag göra klart med bilderna sedan blir det säkert att se någon serie innan man går till sängen.. Sov gott! :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0