En sjuk liten Lydia

Det har inte varit en toppen natt eller morgon. Lydia har sovit oroligt hela natten och imorse vägrade hon äta gröten.. tog temper, 38 grader i feber, så hon fick en alvedon och sedan en flaska välling. Det gick mycket bättre att få ner den än gröten.
När jag skulle lägga henne så vägrade hon somna och det slutade med att jag tog upp henne och gav henne mat.. Sedan städade vi lite, eller jag städade och Lydia slog av dammsugaren hela tiden så det var inte det lättaste att dammsuga. När de var klart så gick vi på en liten promenad och då somnade hon. Stackarn var jätte trött. Så nu ligger hon ute i vagnen och sover. :)
Och jag har nyss pratat med vårdcentralen angående Lydia, (hon hostar mycket, har gröngult snor och feber. Plus att det inte var länge sedan hon hade hög feber.) Och dom ville att en läkare skulle kolla på henne.  Men dom hade inte tid idag men hon skulle ändå gå och kolla ifall någon kunde ta sig tid så jag sitter och väntar på att hon ska ringa nu. Hoppas vi får en tid idag!

Nu vaknade Lydia. Så jag ska avsluta här nu.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0