En riktig sovmorgon...

Vi sov till 11 idag.. Lars ringde och väckte mig vid 11 tiden och vi hann prata ett tag innan Lydia vaknade. :)
Inatt tog jag Lydia till våran säng och när hon vaknade halv 7 så gick jag med henne till sin säng för hon brukar alltid somna om vid den tiden. Och det gjorde hon som jag tänkte och sov till strax efter 11.
En riktigt lyxig natt (för att jag fått sova med Lydia) och en riktigt lyxig morgon. :)

Nu har hon precis ätit sin lunch, tänkte det var bättre än frukosten (gröt) och sitter nu brevid här och äter kex med smör på.. Det älskar hon, kex med smör, mjukost eller leverpastej. :) 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Skulle behöva klippa Sookies klor och dammsuga. Det är äckligt mycket hundhår som vanligt.
Skulle behöva gå på affären också har typ slut på allt här hemma. Jag får nog ta den gammla vagnen och lasta under den, för bära allt orkar jag inte.

Nu ska vi snart gå ut med Sookie som för övrigt fortfarande ligger och sover. Hon är nog trött idag också. ;P Undra just om mörkret har något med våran trötthet att göra!?!
Ne, nu kan ja inte sitte här längre.. då blir det aldrig något gjort. Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
Postat av: J

Hej, är du aldrig på FL längre?

2009-11-04 @ 15:52:23
Postat av: Stina och Eric

Lät ju inte dumt med sovmorgon och så länge dessutom :)

2009-11-04 @ 22:33:01
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0