Mycket nytt

Har ni kollat på videon i förra inlägget? :)

Idag har vi införskaffat oss en ny tv... LG 42 tum... Mycket nöjd är jag! :) Det tog ett tag innan vi bestämde oss för just den här tv:n. Det är en hel djungel och det skilljer mycket på prisen. Men vi blev nöjda, mest jag! ;) Sedan fick jag mig ett nytt strykjärn vilket behövdes, sedan blev det en stekpanna till Lars. :D  

Middag blev det hos Eva, ett litet knytkalas. Eva och dom gjorde en tacopaj, som var hur god som helst och jag och Lars gjorde sushi.. DET var också jävligt gott!!
Vi blev kvar där ett tag och både jag och Lars somnade i soffan, medans Lydia var med faster, Robert och barnen.. :) Det behövde vi nog båda, men mest Lars. Han har varit helt slut efter den här veckan.

Lydia har blivit sjuk igen.. :( Hon är jätte snorig och har lite feber, 38 grader, så hon fick en alvedon innan vi la henne men hon ville inte alls sova så efter att ha skrike ett tag fick hon komma upp och sitta med oss framför nytv:n. Det var mysigt och man märkte att hon har blivit dålig för inte ville hon röra sig i onödan och hon som annars är väldigt livlig. Hoppas bara att det inte blir värre. :( Om hon får högre feber så kommer jag ringa jouren och fråga vad som finns att göra.

Nu ska ni få se lite bilder, men nästan ingen är på Lydia..

Min nya vas till hallen. :)


Lydias julkläder, fast det blev en himla dålig bild.



En snorig liten Lydia. Mammas gohjärta! ♥


Vist är det roligt att jag visar er en bild på mitt nya strykjärn? :K


Nya tv:n :D
Malin, ser du vilken film det är? ;)


Sedan har jag ju målat klart nere i hallen. tänkte visa er bilder på det, fast såg nu på bilderna att jag inte tagit bort den färg som kom på fönstret, sen var inte fönstrena utav de renaste slaget. ;P Sen till sommaren får jag måla det "inre" fönstert, eftersom det har blivit för kallt ute nu och jag måste ha fönstet uppe då jag gör det.
Men vist blev det bra? :)

FÖRE


EFTER


Ne, nu ska jag gå och skryka lite utav Lydias sängkläder sedan blir det sängen :) Sov gott!




Kommentarer
Postat av: åsa

Vi har samma strykjärn! Visst är det bra. Kram åsa Ps så himla kul å se gå-videon

2009-11-09 @ 22:04:11
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0