Döds död och det snöar på riktigt nu.

Igår morse kom ju Simon och Jennifer hit, Liam var hos Simons föräldrar så dom kude måla ifred.. Sedan så gick vi ner på stan och Lydia fick vara hos farbror Ola och kusin Evelina.. :) Det hade bara gått bra..

Johanna kom sedan igår kväll och vi satt och drack te och surrade hur länge som helst.. Lars spelade kontig musik och dansade på sitt lille speciella sätt sedan gick han och la sig och vi satt och surrade ett tag till innan Johanna åkte hem.. ;P :) Mycket trevligt!! Jag älskar att få besök sådär.. Själv är jag apdålig på att besöka folk men älskar när folket kommer hit. :)

Sen igår när vi gick på stan så åt jag en massa risen, ni vet den hära godisen och jag hade inte riktigt tid att äta lugnt för det var så gott och jag proppade i mig godis på ett charmigt sätt sen så typ hoppade käken något konstigt skutt så jag har apont i den nu. Fast igår kväll gick de också över till tandvärk, eller tandköttsvärk, bak där visdomstanden är på väg upp. Nu kan jag knappt äta. Plus att imorse när jag vaknade kändes det som om att jag fått öroninflamation. Men jag tror bara det är käken och tandköttes smärta som spridit ut sig lite...
Jag tycker synd om mig idag, jag är typ döds död.

Nu nu ska jag avsluta här, har inte så mycket att skriva.. ;P




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0