Det snöar :D

Igår kom Ivar hit för han skulle köpa nå virke till Lydias koja och sedan så skulle han byta däck på bilen. :) Sedan fick han ta med sig Sookie hem till lillpite. Han är så snäll! :) Så nu är Sookie där tills imorgon, sa vi. :)

Senare på dagen kom Jennifer och Liam hit och var här ett tag innan vi traskade iväg på affären, sedan fikade vi när vi kom tillbaka. Och Jennifer fortsatte måla sin hylla. :) Mitt fönster hade jag redan målat klart på dagen. Som för övrigt, blev bättre än vad jag väntade mig. (Y)
Jag tycker jag att jag hann med mycket igår, jag städade, tvättade, klippte klor, borsta tänder på Sookie och gjorde storkok av barnmat. :P
Nu sitter jag här och ska snart skutta in i duschen, sedan ska jag göra mig klar för att gå på stan och mammagruppen.. :) Och ikväll kommer Lars hem.. :D

Ne nu har jag inte tid att sitta här längre.. Ska bara kolla snabbt igenom bloggar sedan så måste jag börja röra på mig.
Hoppas ni har en bra dag! :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0