Bra.. Mycket bra.....

God morgon...
Inte klev jag då upp tidigare än Lydia idag.. Utan klockan ringde, jag stängde av och kände mig ganska pigg men sedan tänkte jag "ne, kan ju lika gärna ligga kvar, vad ska jag upp och göra" sedan somnade jag om och när jag vaknade av Lydia så var jag ju mycket tröttare än om jag skulle klive upp tidigare.

Har i alla fall nyss gett Lydia gröt och jag ska göra kaffe snart, har inte samlat ork än bara. Sedan idag blir det i alla fall en promenad till BVC för Lydia ska på 10 månaders kontroll. :) Ska bli spännande att se hur mycket hon väger och hur lång hon är. :)
Fast jag tror inte jag tar med mig Sookie som jag brukar, nu när hon skällt de sista gångerna.. Vi får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall avsluta och läsa andra bloggar osv, om lydia tillåter att jag sitter här mer. :)

Hoppas ni får en kanon dag!! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0