Badat :)

Fy vad jag är trött. Vi var och badade idag i varmvatten basängen och ända sen dess har jag varit seg.
DEt var i alla fall roligt att bada som vanligt. Lydia blir så glad och plaskar omkring som en dåre. Det är så härligt att se. :) Sedan dess har vi inte gjort så mycket heller, åt en pizza till lunch åkte sedan hem till Eva på en kopp kaffe och sedan hem igen poch bara sutte i soffan typ.. ;P

Vi har redan lagt Lydia och hon har redan somnat, hon var hur trött som helst. Somnade i Lars famn framför tv:n och det brukar hon aldrig göra nu för tiden, somna i famnen alltså. :P
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra resten av kvällen, blir väl bara att kolla på tv och jag vet med säkerhet att Lars kommer spela sitt dataspel... Så med andra ord det blir en väldigt lugn kväll för oss. :)

Ne nu ska jag avsluta och kolla på ett avsnitt av Monk... :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0