Att bara stanna upp

Nu ligger Lydia och ska sova lite grann. Annars blir det ingen glad dam att lägg senare ikväll. :)
Innan vi gick till BVC så gick vi en promenad på 2 timmar, vi gick som ingen stans heller. Var i någon liten skog där jag kunde släppa Sookie, gick på några smågator, träffade en kvinna med en hund så vi släppte hundarna och dom sprang och busade.. Sedan hade tiden gått och det var bara att bege sig till BVC.. Sookie satt utanför.. Vet inte alls om hon skällde eller inte, hörde inget i alla fall. :) Men nu ligger båda mina damer och sover.. Sookie behövde verkligen den dära promenaden.. Funderar på om jag ska gå ikväll också, fast bara jag och Sookie och lyssna på ljudbok. :) Jag känner lite att jag varit en dålig matte åt henne på sista tiden. Då jag inte rört på mig i "onödan"..
Sedan åt jag en riktig lunch idag också - risgrynsgröt. Annars brukar det bli kaffe och en panpizza om det ens blir något.. :S Så nu har jag börjat lite smått. Ska väl lägga mig i tid också, fast vi får se hur det går med den saken, men just nu är jag ganska trött så jag tror inte jag kommer ha några problem med att somna ikväll. :)

Och Lars kommer hem tidigt idag.. :D Han ska nog snart vara hemma och jag vet inte när det hände sist att han var hemma vid 4 tiden.. :) Det känns skönt, så vi får lite mer tid att gosa med varandra nu när det är fredag. :)
För någon natt sedan när jag var ute på bron medans Sookie pinkade så stod jag bara där och kollade på stjärnorna, andades och log över mitt liv. Jag verkligen älskar mitt liv just nu och kan säga helt ärligt att jag är lycklig!! Det var en sån underbar känsla när jag stod där ute.
Jag är dålig på att bara stanna upp och njuta utav ALLT, se vad lyckligt lottad man är, verkligen känna efter och njuta, jag har nog lätt för att glömma bort sånt när det är vardags-stress/tråk. Det måste jag också bli bättre på. :)

Nu nu har jag inte riktigt tid att sitta här, ska göra något annat ovettigt. Skriver mer senare. :)



Kommentarer
Postat av: olatidman

det är viktigt att bara stanna upp, inse hur bra man har det:)

2009-11-13 @ 17:15:20
URL: http://tidman.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0