Världelös film

Igår hade jag värsta lyxen. Ni som följer bloggen har nog läst att jag har svårt att somna... Och igår strök Lars på mig (ryggen, benen, magen) ända till jag somnade. Och jag somnade fort. Hur skönt som helst, så idag känner jag mig utvilad. :)

Idag har vi haft en liten familje utflykt om man kan kalla de det. :) Vi åkte till Luleå och handlade. :P Vet inte riktigt vad vi kom hem med men lite gran handlade vi.
Just nu är Lars och gör lite ärenden med dykningen och lämnar igen filmen vi såg igår, som för övrigt inte var nå bra alls.

Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay hette den.
Ne nu ska jag gå till lilla Lydia som har lessnat på att ligga själv. :P Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-10 @ 19:36:34
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0