Hemma igen

Tillbaka från Norge....
Vi har haft det rätt så trevligt, jag tror Lars hade det bättre än mig men det är förståeligt eftersom som det var hans dyknings resa.. Resan dit gick jätte bra, Lydia bara sov nästan hela tiden och fortsatte att sova när vi var framme. Dagen efter var hon kinkig men det var väl mycket för henne att resa sådär och en massa nytt och sånt.
Vi bodde i jätte fina stugor på ett jätte fint område alldeles vid havet och en bäck rinnandes brevid. :) Jag har inte gjort så mycket där, det var inte precis några promenad vägar och byn var ungefär som Lillpite/mindre än Gnarp och vädret var inte på topp så jag hade inte så mycket att göra när dom var och dök. Tur var att Linda (en annan sambo som följt med) var med, hon har också barn på 1 år så det kändes himla bra, vi delade stuga också.
Vi såg en tumlare ute vid fiskeodlingen och Lars tog upp en spindelkrabba som jag fick se. :) Och som alla sa var landskapet helt fantastiskt! Synd bara på vädret.
Självklart hade vi inte med oss kameran så jag knäppte några kort med mobilen istället fast det blev inge bra bilder, men lägger upp ändå.
Vägen hem gick också jätte bra, vi behövde bara stanna en gång för att ge Lydia mat sen sov hon nästan hela resan hem. Vi kom hem i skaplig tid så vi har hunnit packa upp, tvättat, städat och allt sånt i lugn och ro. Nu sitter vi båda vid datorerna och Lydia ligger och sover.

Sookie hade haft det jätte bra hos Ivar, hon hade smite någon gång men hon höll sig i närheten. Sen har hon gått upp några kilo. Hon är typ fet nu, kanske inte fet men nästan. :P Hon har väl fått en massa smarrig mat där kan jag tänka mig för hundmaten som jag räcknat ut att hon skulle ha fick jag tillbaka. Inte allt men en stor del av det. Fast det hade jag räcknat med men inte att jag skulle få tillbaka så mycket. Hon ligger här brevid mig och sover nu. Min lilltjocksocka!


En liten bit av stugan vi bodde i.




Från "våran" altan.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka vackra vyer. Du skrev Gnarp- jag har varit på bröllop i Gnarp. Eller gnarschp eller hur man nu sa.. Kram till er alla

2009-05-24 @ 22:21:59
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka vackra bilder,förstår att Lydia sov så mkt.

måste ha varit en härlig frisk luft där.

kram mamma

2009-05-25 @ 16:54:59

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0