En utekväll :)

Jag hade glömt bort hur det var, hur man är tvungen att stå i kö till toan, baren, hänga av sig kläderna, man måste vara jävligt snabb och skynda sig att ta en plats om man vill sitta någonstans, folk raggar på en, folk är dryga....
Jag gick ut på korgen igår, och hade jätte trevligt. :)
Vi började kvällen hos Eva som hade sin födelsedagsfest igår och jag och en till avslutade kvällen med korgen och efterfest. :) Lars var med i början av kvällen hos Eva sen gick han hem och nattade Lydia och var med henne.
Hade skit roligt i alla fall och hem kom jag halv 6 imorse. Så jag var då gode trött när jag klev upp vid 11, men det gick. :) Sen när Lydia sov sin eftermiddagslur somnade jag också en stund. Så hemskt har jag inte mått idag utan bara att jag varit trött men man får ju skylla sig själv om man ska ha en rolig utekväll med korgen och efterfester. Fast en sak som jag tyckt varit jobbigt är att brösten håller på att sprängas och det är inte alls skönt att pumpa ut en massa mjölk. Det har varit det stora minuset! Men annars hade jag skit kul!




Kommentarer
Postat av: Monica

Vad härligt med en utekväll! :D Visst var det första sen du fick Lydia?

Kram!

2009-05-17 @ 22:17:38
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0