Bästa dagen på länge!

Den här dagen har varit underbar... Jag vaknade före Lars och lät han sov ut för en gångs skull. Gick en rätt så lång promenad med Sookie, när jag kom tillbaka hade resten av familjen vaknat. Vi gick ut och började hålla på ute på gården jag krattade och Lars rev och donade lite till på bron.. Hela dagen har vi varit ute. Det har varit så skönt. :) Sedan så bestämde vi oss för att jogga lite och då gjorde vi det också Lars sprang med Lydia i vagnen och jag hade Sookie. :) Det gick jätte bra. Vi sprang inte nå långt men ungefär 2 kilometer. :) Det är i alla fall en början.
Sen gick vi till Eva och grillade hamburgare. Och nu sitter jag och håller på med MIN nya dator. ;) En jätte liten gullig en. Fast det är en nackdel att byta dator, jag har alla mina bilder, musik, filmer, favoriter, med mera på den andra datorn. :/ Men det ska nog gå och lösa.
Men jag måste bara säga en gång till, vilken underbar dag det har varit.. Och jag har fått färg också, men då hade jag en t-tröja på mig ute så jag har bleka armar upp till, nu fattar säkert vad jag menar.

Imorgon klockan 10:00 ska vi vara på stan och köpa en pressent till Filippa som har kalas imorgon för hon fyller 1 å imorgon. Sen kanske vi skulle ut till Ivar och äta middag, fast det var inge bestämt än. :) Och jag ska köpa mig en ny mobil imorgon, eller i alla fall kolla på en. Eftersom vi inte har en hemtelefon så är jag beroende av min mobil och alla nummer som finns i den.
Nu fick ni nått att läsa. Jag ska avsluta nu och fortsätta fixa lite med datorn. Skulle behöva ladda hem lite program osv.
Men sov gott! 



Kommentarer
Postat av: Eva

2 kilometer är inte fy skam. Det är 2000 meter. Det är inte alla som klarar det. Bra jobbat..eh joggat :)

2009-05-02 @ 07:40:51

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0