Godaste middagen ever!!!

Då är den här dagen nästan slut. Just nu sitter jag och pluggar lite, eller inte just nu, nu har jag tagit en liten paus och väntar på att Lars ska förföra mig lite. Sen ska jag ut och cykla på min nya cykel, plus att Sookie får springa av sig. :)
Lydia ligger och sover nu, min fina Lydia. Hon är den finaste och bästa som finns (enligt mig, fast så tycker ju alla föräldrar om sitt eget barn). Frissan tog så lång tid så jag hann inte gå på stan och handla lite grejer till Lydia som jag hade tänkt. Men jag hann in på Lindex och köpte en påspyjamas. Får se ifall hon tycker om den. :)

När jag kom hem hade Lars gjort allt mat och det var hur gott som helst. Nötroulader och han hade rullar ihop dom med halloumiost och soltorkade tomater i, sedan grillade han det. Såå himla gott!! Varför gör inte Lars oftare när det blir så gott?

Det blir ingen bild på hur håret blev, men det blev ljusare i alla fall. Fast nöjd blev jag inte, ska känna mig för nu under helgen sen kommer jag troligtvis att ringa dit och vilja få det omgjort. Men som det känns kommer jag inte vara nöjd. Frissan sa att det kunde ta någon tvätt att få till färgen som den ska vara. Så jag ger det helgen sen så ringer jag.

Idag har jag hunnit med mycket känns det som. Vi gick ut 10 halv 11 och donade på gården. Jag har krattar bort gruet på gräsmatten (som blir av traktorn som skottar våran gård) och jag har rensat ogräs mellan kantstenarna. Sen har jag ju också varit på mammagruppen. Idag var vi nästan alla. Jennifer var inte där. Hon var kvar på sjukhuset med lilla Liam och hon får inte åka hem förens på lördag. Så jag funderar på ifall vi ska åka och hälsa på henne nu i helgen efter hon kommit hem. Fast dom kanske vill vara själva också och komma in i rutinerna.. Jaa, vi får se hur vi gör. Nu ska jag tjata lite till på Lars så han kommer och förhör mig, jag jag ju prov imorgon. :)
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: E

Lycka till på provet!! Du kunde ju mycket redan i början på veckan!

Btw. Gick det bra när L förförde dig (ha ha)?!

2009-05-08 @ 07:39:34
Postat av: Emilios Mami

Hej sopiha! Det är Ana som var med polarna förut, kommer du ihåg?. Hittade din blogg och va roligt att du har fått en dotter. Grattis, va kul! Ha de bra kram / Ana

2009-05-08 @ 18:28:09
URL: http://humbolina.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0