Snart är jag där..

Nu är nästan, nästan allt packat... Har bara nappflaskan och ersättningen och sånt kvar att packa som jag ska göra sent inatt eller imorgon. :)  Bussen går 06:40 så jag måste upp tidigt om jag ska hinna med att gå ut med hunden och sånt också. Men det gör inget, jag är så glad att jag äntligen får åka ner och träffa min familj... Och vara med dom ett bra tag utan att stressa innan man ska fara hem till Piteå igen. Jag är så glad. Inget ska försöra mitt humör nu.. ;D

Lydia ligger på golver under babygymet nu och pratar och "leker" för fullt. Hon är så underbar och snart får jag visa upp henne för alla!! :) 
Nu kom jag på att jag måste kopiera lite sånger till Lars dator.. Så jag avslutar här och skriver kanske mer ikväll. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla roligt för dig att få åka och träffa familjen din :) Lillan kommer charma alla :D



Har ni bestämt er för nån sång än?

Vem ska sjunga?



Kramkram!

2009-05-28 @ 19:03:54
Postat av: Anonym

Hej underbaraste du! Jag fick ditt brev idag, och jag kan lova dig att jag hoppade av glädje!! :D Och såååå fina bilder du hade skickat med. Tacktacktack! (L)

2009-05-29 @ 08:24:25
URL: http://mullabullabus.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0