små tupplurar

Just nu sitter jag och väntar på att "hem till gården" ska börja.... Så värdelöst program, fast så jävla bra! ;)
Lydia ligger och sover ute just ju, hoppas hon sover längre än igår, igår sov hon bara två små korta stunder så hon var Övertrött och grining igårkväll. Så jag hoppas hon sover bättre idag. :)

Lars kommer hem tidigare idag, mycket tidigare. Jag ska tillbaka till frissan och göra om håret så han kommer hem och har Lydia!! Det är skönt att han kommer hem tidigt på en fredag. Och allrahelst eftersom han kom hem så sent igår. :)
Nu vaknade Lydia hejhej.




Kommentarer
Postat av: Eva

Är du fast i Hem till gården??? Hur kommer det sig? Jag trodde den serien var utdöd för länge sen ;)

Visst ses vi ikväll!

Krama Lydia från mig så länge..Hej hej.

2009-05-16 @ 09:15:41

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0