Små matportioner :D

Jennifer och hennes man Simon kom förbi förut och visade upp lillen Liam. Så himla fin han var och liten. Och en massa hår hade han. Han var uRgullig. :D Dom såg ut att må så bra allihopa tre. :) Så roligt jag tycker det är och det känns som om att vi kommer träffas och vara ute och gå hur mycket som helst. Vi bor ju rätt så nära varandra. :)

Som sagt har Lydia prövat en tesked matportion med palsternacka och morot.. Hon gjorde ingen konstig min eller så, utan hon åt som allt på en gång. Spottade ut lite men svalde det mesta och när ja gav henne det hon spottade ut så åt hon upp det. Hon är så duktig. :D Jag blev lite känslig mitt i allt och kom och tänka på att hon har ju blivit jätte stor. Min fina tjej!!! :)
Nu ligger hon och sover. Hon är så fin, jag vill bara krama och pussa på henne i kilomassor!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0